Klantenservice   Nieuwsbrief

 

Veelgestelde vragen

- Heb je op werkdagen voor 17.00 uur besteld? Dan heb je de bestelling met 1-3 werkdagen in huis! Mocht het langer duren, bijvoorbeeld omdat een stof niet voorradig is? Dan laat ik je dat altijd weten.
- Spoedbestelling? Neem dan contact op via Facebook of info@snipsnappapier.nl 

Heb je een vraag? 

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op via Facebook of info@snipsnappapier.nl

Hoe bestel ik in de webshop?

- Ga naar de webshop van Snipsnap en selecteer het product van je keuze door erop te klikken.
- Maak in de keuzelijst(en) je keuze en klik op de bestel-button om het product in je winkelwagentje te plaatsen. Je kunt hierna rustig verder shoppen.
- Als je klaar bent om je bestelling te plaatsen, klik je rechtsboven op de winkelwagen. Controleer je bestelling op de overzichtspagina en kies voor 'plaats bestelling'. Je komt nu op de pagina waar je je gegevens in kunt vullen.
- Je kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren.
- Kies vervolgens onder betaalmethodes de manier waarop je wilt betalen.
- Heb je alles ingevuld? Klik dan op 'plaats bestelling'. Je gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.
- Je ontvangt van mij een bevestiging van je bestelling per e-mail.
- Zodra ik je bestelling heb ingepakt en verstuurd, krijg je van mij een e-mail. 
Als je deze niet ontvangen hebt, neem dan contact op via Facebook of info@snipsnappapier.nl

Op welke manier kan ik betalen?

In de webshop zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW. Je kunt veilig betalen door vooraf over te maken of te betalen bij afhalen. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst, wordt deze direct in het systeem opgenomen zodat ik deze zo snel mogelijk kan verwerken. Zolang je nog geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen per e-mail, kun je contact op nemen via Facebook of info@snipsnappapier.nl om je bestelling te annuleren. Heb je al een bevestiging per e-mail ontvangen, is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kunt deze ten alle tijden na ontvangst gratis retourneren bij het afhaalpunt, óf tegen betaling terugsturen naar: 

Snipsnap
Leeuwerikstraat 13
6666 CS Heteren

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

Elke bestelling word met zorg nagekeken en ingepakt. Als je hebt aangegeven dat het om een cadeautje gaat, maak ik er een extra feest van. Heb je op een werkdag voor 17.00 uur besteld? Dan heb je de bestelling binnen 1-3 werkdagen in huis. Heeft je bestelling haast? Neem dan contact op via Facebook of info@snipsnappapier.nl

Zodra je bestelling verstuurd is, ontvang je een e-mail. Voor bestellingen onder de 20 euro reken ik 4,95 euro bezorgkosten. Boven de 25 euro vervallen je bezorgkosten. 

Afhalen

Het is mogelijk om je bestelling op te halen op het volgende adres;

Leeuwerikstraat 13
6666 CS Heteren

Wanneer je hebt aangegeven dat je je bestelling wilt ophalen, krijg je een bevestiging per e-mail wanneer je bestelling klaar ligt. Dit is vaak met 1-3 werkdagen het geval. Heeft je bestelling haast? Neem dan contact op via Facebook of info@snipsnappapier.nl

Pas nadat je een bevestiging hebt ontvangen kun je de bestelling ophalen. Neem hiervoor wel altijd je legitimatie + factuur (mag uitgeprint of op je mobiele telefoon) mee.

Niet tevreden, Retourneren?

Het kan gebeuren dat je aankoop niet helemaal is wat je ervan had verwacht, of dat de maat niet goed is. Neem in dit geval altijd eerst contact met mij op, zodat we samen kunnen kijken naar een eventuele oplossing. Contact opnemen kan via Facebook of info@snipsnappapier.nl of via het contact formulier hier op de website.

Artikelen die je via de webshop hebt gekocht of in de fysieke winkel in Terwijde, kun je daarom binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Retourneren per post is voor eigen kosten. Terugsturen (herroepingsrecht) gebeurd altijd via een PostNL postkantoor, via standaard verzending met Track en Trace code. 

Let er wel op dat de artikelen ongedragen en in originele staat zijn en voorzien van de originele labels en etiketten. Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Je aankoopbedrag zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen naar je worden teruggestort. Snipsnap behoud wel het recht om met terugbetalen te wachten tot het artikel bij mij retour is gekomen of wanneer is aangetoond dat het artikel daadwerkelijk naar Snipsnap verstuurd is. 

Je kunt je bestelling terug sturen naar:

Snipsnap
Leeuwerikstraat 13
6666 CS Heteren

Ik heb een vraag of een klacht. Waar kan ik daarmee terecht?

Via het contactformulier, Facebook of info@snipsnappapier.nl kun je terecht met al je vragen en ook als je een klacht hebt kun je die bij me neerleggen. Je kunt daarnaast ook altijd kijken op de klantenservice pagina bij veelgestelde vragen of je antwoord hier misschien tussen staat. Ik streef er naar je vraag of klacht binnen 24 uur te beantwoorden.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je dit voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jou klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/)

Garantie

Op alle producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

© 2016 - 2017 SnipSnap | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel